gmbr yg telah diedit -1-

Assalamualaikum…

Dh solat dh?? Kalau belum, pergilah dulu…. I x ke mana2 pun… hehe..

Oklah… kali nie…. Aku nak tunjukkan gmbr2 yg telah diedit oleh aku… huahua… mari2 kita tgk gmbr sape yg kena………….


Ha… teka2… gmbr sape nie???
Hehe… gmbr jaja!!!
Jaja nie adik aku yg paling bongsu…
Masuk 3 tahun, 9/5 nie…
Hemm, jgn lupa hulur hadiah la yea… kua3…


Yg nie plk namanye shafiq…
Adik aku la….
Gmbr ufo kat luar tu, x tau sape ntah yg letak…
Ngada2 kn org yg letak tu… huahua…


yg nie gmbr aku brsama sepupu aku…
a’ah, aku yg budak kecik tuh…
oitt!! Sesuka je…
yg kecik tu namanye Nur Iffah Insyirah..
semua panggil dia ‘baby’….
yg besar tu aku lar… sape lagi..
ha, yg snowing tu, effect semata-mata..
mana ada snow turun dlm umah…


Yg nie gmbr bdk2 kelas aku…
Semuanye ada 24 manusia..
Cuma 3 bdk lelaki lenyap ntah ke mana..
Gmbr nie diambil pada mlm annual dinner batch Nahwal Imtiaz…
Cuba cari di mana aku……..


Yg nie adik beradik….
Dan semua nie sepupu2 aku…
Dari kiri korg; baby, wawa, ijjah….
Yea, selamat berkenalan……


Yg nie bergambar dpn KLCC..
Kak ana ialah pembantu rumah aku yg paling baik antara semua pembantu2 rumah yg aku prnh ada…
Yg didukung tu jaja…
Dan yg pakai spek buat ‘peace’ tu namanya nini….
Aku x tahu lipstik sape ntah melekat kat situ…
Kuang3…


Inilah kwn2 aku….
Aku dh siap tulis nama dh pun….
Tinggl korg baca je…
Bergambar dekat dlm pondok depan blok asrama kitaorg…
Aku di mana???
Aku tgh pgg camera la….

Ok lah…. aku seronok buat bnda nie… moga2 korg pun seronok jgk…
Kepada pemilik wajah2 di atas, aku mintak maaf bnyk2 kalau ada yg x berkenan…

Baiklah, aku nak chow dulu…

Pergi mane????

Emmm…..

Ha….

Main kejar2 dgn rama2….

Pastu berlari dekat air laut….

Huahua…. Meh gelak ramai2…. Huhuhuhahahahahihihihi….

Tata…
Assalamualaikum….

Pstt, nak tgk tv la…

pergi dulu....

0 Comments:

Post a Comment



BismillahiRahmaniRahim