the climb



___________________

Entahlah.. I don’t know what to think now…

Aku cuba cari ‘keikhlasan’ but aku x tau nak start kat mane…

Aku just nak belajar dgn hati yg tenang… bukan sbb nak dpt mrkh top ke apa ke… serius, mmglah mau tapi itu bkn tujuan utama aku belajar… aku just nak buat yg terbaik dlm every sem kerana Allah.. so, aku rasa puas hati sgt2… aku try cari ‘ikhlas’ tapi aku x tahu aku tertinggal kat mana ntah perasaan itu…

Padan muka sendiri!!

Adeh… kalau yea pun x puas hati dgn aku, x yh lah baling batu kat aku… baling penyapu krg… (jgn mrh.. hehe.. )

Hmmm…

Kenapa aku insertkn lagu ‘The Climb’ nie??

Sbb…

Lagu nie mengingatkan aku agar jgn berjuang sambil lewa…

Memilih utk menjadi doktor adalah satu keputusan yg sukar yg prnh aku buat…. Inilah perjuangan aku.. aku boleh je jadi domestic engineer (suri rumah sepenuh masa), tapi aku fikir aku nak sumbangkan sesuatu secara direct untuk Islam…

Lagu nie mengajar aku agar jgn cpt berputus asa… walaupun kita hampir mengenggam kejayaan tu, tapi mungkin kejayaan tu ditakdirkan utk org lain, kita terlepas… dan TIME TU, jgn jadi org giler… sabar dan terus sabar… yakin Allah ada rancangan yg lebih elok buat kita…

Dan jgn terlalu push diri terlalu hard… everyone has their own limit.. learn ur limit, and make best out of it….

Okey…..

Assalamualaikum..

0 Comments:

Post a Comment



BismillahiRahmaniRahim

Blogger Template by Blogcrowds