Wuh… curi masa kejap…

Hehe.. cbuk sikit la.. sikit je.. x bnyk pun…

Lama giler x update blog nih.. rindu pulak.. huahua.. so, amik masa kejap, nak mencoret something kat sini.. sikit je la kut..

Hari nih bdk2 lpsn SPM mcm aku, akan mendaftarkan diri di matrik masing2.. unfortunately, I’m not one of them.. hehe.. skrg aku kt Serdang.. actually kat UPM.. nak specific lagi, aku dkt fakulti perubatan dan sains kesihatan.. hehe.. wt apa, korg tanye?? Huhu.. jadi cleaner.. kuang3… aku x suruh pun korg percaya… oh, mmg x percaya ek?? Ada aku kisah?? Haha..

Lecturer kat sini baik2.. walaupun kitaorg bknlah student UPM, tapi diorg bagi kitaorg melawat muzium anatomy, physiology, library diorg pun membenarkan kitaorg masuk.. giler ah… mana nak dpt akses eksklusif cm gitu.. tapi… masalahnya.. aku x prnh masuk library sini even aku dah lama niat nak masuk.. huhu.. x sampai seru lagi kut.. haha.. boleh pulak cm gini yea…

Ha, tadi.. aku ada kelas praktikal anatomy.. belajar psl brain.. hehe.. x best bile bnda dah ada depan mata, tapi kita sbnrnya x fhm bnda tuh sfaham-fahamnya… huahua.. sape salah??? Diri sendiri…

Tapi tadi best la.. fhm bnyk jugak lah.. seme sporting.. kalau tanya soklan tuh, jrg la org x jwb.. masing2 akan cuba menjawab.. even diorg x kenal aku pun, diorg tolong jwbkan.. hehe.. ilmu org nak bagi, terima je lah…overall, brmanfaat..

Malam nih, ada kelas bahasa arab.. bkn bhasa arab Fusha, tapi bahasa arab ammiah punyer.. aku bknnye nak amik periksa arab.. skdr suka2 belajar, nak bergurau snda nanti, senang.. ada ke yg sudi brgurau senda dgn aku nnt?? huahua.. apalah yg aku merepek nih… huhu..

Dah lah.. physiology x cover ag.. lcturer bagi assignment weh.. x buat pun lagi.. huahua.. apa nak jadi dgn bdk nih??? Esok nak bincang assignment tuh.. huhu..

Yea3.. nak buat la nih.. hmm… akhirnya aku brjaya meng update blog nih.. YES!!! Hehe.. oklah… daa…………………

Assalamualaikum warahmatullah..

Doakan aku berjaya yea.. terima kasih !!

0 Comments:

Post a Comment



BismillahiRahmaniRahim

Blogger Template by Blogcrowds